עיצוב מצגות פאוור פוינט הוא חלק חשוב מאד עבור כל מי שמכין מצגת. הכנת מצגת מקצועי יכולה להוביל את מי שמכין אותה להגיע להישגים שונים כמו למשל לגייס משקיע לעסק, לגייס הלוואה מהבנק, למכור מוצרים ועוד. כדי להשיג את המטרות השונות יש להכין מצגת מקצועית, לחשוב על הנראות שלה ועל מי שיסתכל על המצגת. העיצוב של המצגת צריך לתמוך במטרה שלה וברעיון המרכזי ולא לעלות עליו ולכן עין מקצועית יכולה לעזור.
מה חשוב לדעת כשמכינים את המצגת
ישנם כמה דברים שחייבים להביא בחשבון כשמבצעים את המצגת ובהם:
- הנושא המרכזי – חשוב לדעת קודם כול מה הנושא המרכזי של המצגת ובמה היא צריכה להתרכז. את הנושא המרכזי יש להעביר במילים ובתמונות ולזכור שכל עיצוב צריך לשרת את הנושא ולא להיפך.
- ייצוג המותג – כשמתחילים לבנות את המצגת וחושבים על העיצוב שלה יש להביא שחשבון את המותג. המותג יבוא לידי ביטוי כשהלוגו מופיע באופן בולט, בשימוש בצבעים שלו או כשמחפשים להשתמש בגופן שמשמש בלוגו לכיתוב במצגת.
- דרך העברת המצגת – עיצוב מצגות פאוור פוינט חייב להתחשב גם בדרך בה המצגת מועברת. ישנן מצגות אותן מעבירים דרך המייל וישנן מצגות אשר מועברות באופן פרונטלי. כיוון שהתוכנה מציעה אופציות שונות, כולל הוספת סרטונים וקבצי קול, חשוב להבין מראש איך המצגת תועבר.
- מי הקהל – הקהל שרואה את המצגת (לא משנה אם זה כי קיבל את המצגת במייל או שהוא רואה אותה באופן פרונטלי) צריך להתחבר למצגת ולכן יש להגדיר מיהו ומה יכול למשוך אותו במצגת.
קבלת עזרה מחברה מקצועית
חברה שההתמחות שלה היא עיצוב מצגות פאוור פוינט יכולה לשפר את המצגת, להכניס עניין ובסופו של דבר להביא לתוצאות טובות יותר לאחר הצגתה.