יש אנשים שישתמשו בשירותי cloud call center כחלק מהצורך שלהם בשטח אחסון נוסף ויש כאלו שישתמשו בשירות הזה כפלטפורמה ליצירה ופיתוח אפליקציות בעוד לאחרים ענן המחשוב יהיה כלי מתווך, או יותר נכון מארח של תוכנה שהפעלתה והשימוש בה יהיו יעילים אך ורק עבורם. נשמע מסובך, אבל מסתבר שזוהי הדרך היעיליה, החכמה והחסכונית ביותר היום לניהול כל סוג של עסק.
למידע נוסף על cloud call center לחץ כאן.
ספקי שירות ענן מחשוב
ספק של cloud call center יהיה זה שברשותו מספר מערכות שנותנות לאחרים את הרשות והאפשרות להשתמש בשירותים שלו. תפקידו יהיה לעמוד על המשמר שהמערכות מתפקדות באופן שוטף ורציף, כי על כך בנויה אמינותו. ספק של cloud call center צריך שיהיו ברשותו חוות שרתים עם הרבה מחשבים וכמובן את הידע לתפעל את כולם. חלק מספקי המחשוב הפופולריים כיום הם: IBM, אינטל, גוגל ואמזון.
קודם כל תשתית
על מנת שכל התהליך יוכר כהצלחה גורפת יש צורך בשיתוף עבודה של מספר גורמים בסינרגיה מושלמת. צריך ספק שנותן תשתיות אחרת לעולם לא יוכל ספק מחשוב ענן לתת שירות לצרכן, אם כך, יש צורך לשכור יצרן תשתית ומוצרי חומרה ותוכנה שיספק את התשתית הדרושה להפעלת כל מערכת הענן והתחזוקה שלה. חלק מיצרני התשתית הם גם ספקי הענן כדוגמת חברת IBM ולרוב מערכות ההפעלה יהיו: Windows של מיקרוסופט, Redhat של לינוקס וכיוצ"ב.
קבלת החלטה
שימוש בשירותי cloud call center היא אינדיבידואלית ואסטרטגית עבור כל ארגון בגלל שיש לה את היכולות לקחת כל עסק ולהקפיץ אותו קדימה בצורה בלתי רגילה, לכן קבלת ההחלטה חייבת לבוא אחרי שיחה עם אנשי מקצוע אשר זוהי התמחותם וידעו להגיד בוודאות שאכן העסק זקוק לשינוי הנ"ל.