שירות לקוחות עבור ידיעות אחרונות מנויים
מנויים של עיתון ידיעות אחרונות נהנים מיתרונות רבים. מלבד העובדה שהם מקבלים את העיתון מדי יום עד פתח הבית או העסק, הם יכולים לזכות גם בהטבות. את ההטבות אפשר לנצל באמצעות אתר האינטרנט של ידיעות אחרונות מנויים או בעזרת יצירת קשר טלפוני. ההטבות לחברי המועדון כוללות הנחות על אירועים, כרטיסי כניסה לאטרקציות, פעילויות מיוחדות בחגים וגם סדנאות וסיורים ברחבי הארץ.
שירות לקוחות הוא חלק חשוב בהפעלת המערך של ידיעות אחרונות מנויים. ללא שירות לקוחות לא ניתן לטפל בכל המנויים או להציע תשובות לשאלות הנפוצות. מצד שני, הפעלת שירות הלקוחות דורשת מיומנות ומקצועיות. רק נציגים אדיבים יכולים לשרת את הלקוח ולשמור על האינטרסים שלו. נציגים אלו עוברים הסמכה ארוכה והם עומדים לרשות ידיעות אחרונות מנויים במגוון אמצעי תקשורת.
דרכי התקשרות עם מוקד ידיעות אחרונות מנויים
יש מספר דרכי התקשרות להתנהלות מול המוקד המרכזי של מנויי ידיעות אחרונות. הדרך הנפוצה היא שימוש בטלפון או שליחת פקס, אך בשנים האחרונות החלו מנויים להשתמש גם בשירותי יצירת קשר דרך הדואר האלקטרוני. דרכים נוספות הן יצירת קשר עם מוקד שירות לקוחות באמצעות הדואר או בעזרת השארת פנייה באתר האינטרנט.
רוב הפניות אל מוקד המנויים של ידיעות אחרונות מתבצעות לטובת עדכון פרטים, קבלת מידע על חשבוניות וטפסים וביצוע בירורים כספיים. הטיפול בכל מנוי הוא מיידי ובתנאים מועדפים. אפשר לדוגמא לפנות למוקד כדי לשנות כתובת מגורים, לשנות מספר טלפון או לשנות את הנחיות החלוקה. פעולות נוספות מבוצעות לטובת תרומת עיתון, הקפאת מנוי עיתון והגשת בקשה לשליחת טפסים. נציגי המוקד עומדים לרשות לקוחות שלא מקבלים את העיתון או כאלה שרוצים לדווח על בעיות.