נציגי שירות הלקוחות של מגה יכולים לספק תשובות לשאלות נפוצות. תפקידם של נציגי השירות הוא להסביר ללקוח על קניות באתר האינטרנט, על ביצוע משלוחים ועל מדיניות ביטולים והחזרות. נציגי החברה המועסקים במוקד שירות הלקוחות נבחרים בקפידה והם עוברים תהליך הכשרה ארוך. בעזרת שמירה על קשר מול הלקוחות יכולה חברת מגה למנוע נטישה, לשמר לקוחות קיימים וגם לגייס לקוחות חדשים.
מוקד שירות הלקוחות של מגה מצטרף לאמצעי יצירת קשר נוספים. אפשר לדוגמא להשאיר פרטים באתר האינטרנט הרשמי של חברת מגה, לשלוח מכתב בדואר או לשלוח דואר אלקטרוני. אפשרות אחרת היא לשלוח פקס ובו למלא את פרטי הפנייה. בעזרת שירות לקוחות אמין ונגיש מציעה חברת מגה חוויה היקפית עבור צרכנים בכל רחבי הארץ.
למידע נוסף לחץ כאן – מגה שירות לקוחות
גמישות בשינוי פרטי הזמנה
גם לקוחות שכבר ביצועו הזמנה באחד מסניפי מגה יכולים לפנות למוקד שירות לקוחות. מטרת המוקד היא לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת. במוקד מן הסוג הזה מספקים פתרונות בזמן אמת, כדי לשנות או לבטל הזמנה לפני ביצוע משלוח. אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות של מגה כדי להחליף מוצרים בהתאם לפרקי הזמן המצוינים בתקנון, לברר על מוצרים שאינם מוצרי מזון ולשמוע על טיפול במחסור בפריטים לאחר ביצוע המשלוח.
אין ספק לגבי החשיבות של מוקד שירות הלקוחות של מגה. צרכנות נכונה מחייבת את החברות הגדולות לשמור על קשר עם הלקוחות ולשרת אותם בכל מקרה של תקלה או בעיה. מוקד שירות הלקוחות של מגה מציע צרכנות ברמה גבוהה והוא מבוסס על ניסיון, אמינות ומקצועיות. מבחינת הלקוח, הפנייה למוקד שירות לקוחות של חברה כמו מגה צריכה להתבצע מוקדם ככל האפשר. אין טעם להתעכב או לוותר על זכויות בסיסיות.