פנייה למוקד הטלפוני של אקספון
שירות הלקוחות של חברת אקספון מציע מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת פנייה מלקוחות קיימים או חדשים. שירותי המוקד הטלפוני של אקספון מיועדים לדיווח על תקלה, בקשת ניתוק, העברת פניות הציבור או קבלת תשובות לשאות נפוצות. אפשר ליצור קשר עם נציגי המוקד באמצעות אתר האינטרנט, הפקס או הטלפון. שעות הפעילות של המוקד הן בימים א'-ה' ובין השעות 08:00-21:00, בעוד בשישי וערבי חג שעות הפעילות הן 08:00-13:00.
חשוב להבחין ביו מוקדי שירות מכירות ומוקד שירות לקוחות של החברה. בחברת אקספון טלפון למוקד שירות לקוחות מיועד למי שרוצה לבצע בירורים על חשבון קיים. מנגד, מוקד המכירות עוסק בעיקר בהצעות מחיר או השוואה בין הצעות של חברות שונות. הדבר החשוב מבחינת הלקוח המעוניין ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של אקספון הוא להכין מראש את הפרטים האישיים ואת כל המידע הרלוונטי.
מתי פונים למוקד הטלפוני של אקספון?
הפנייה למוקד תלויה בצרכים האישיים של הלקוח. אפשר לפנות למוקד באופן שיגרתי כדי להחליף חבילת שירות, לקבל פרטים על חיוב שגוי או לשמוע על מבצעים והטבות. פניות נוספות מתקיימות לאחר התעוררות תקלות או בעיות. חברה גדולה חייבת להעסיק צוות מנוסה שעומד לרשות הלקוחות בכל דרישה. יחד עם זאת, הפנייה למוקד היא באחריות הלקוח. רצוי לבצע אותה מוקדם ככל האפשר ולא להמתין.
מומלץ לשלב בין פנייה לשירות הטלפוני של אקספון לבין שימוש באתר האינטרנט. דרך אתר החברה ניתן לבצע פעולות מיוחדות הקשורות לשיחות מישראל לחו"ל, שיחות מחו"ל לארץ ונושאים כלליים. החברה מספקת פרטים רבים באתר האינטרנט וכך משדרגת את השירות מול הלקוח. הפנייה למוקד מתאימה למי שמחזיק בחשבון אצל החברה, או למי שמתלבט בין חברות טלפון ושירותי אינטרנט או שירותים אחרים.