כל מה שצריך לדעת על שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת
מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת עוסקת בשימור לקוחות קיימים ובגיוס לקוחות חדשים. מבחינת הלקוח, הדבר החשוב שיש לדעת על המחלקה קשור לידע ולהסמכה של העובדים. נציגי המחלקה יכולים לספק מידע על תעריפי התקשורת של החברה ועל הבדלים בין חבילות, מבצעים והטבות. הם אינם רשאים לספק מחירים מיוחדים שאינם מופיעים במחירון השגרתי. במילים אחרות, אין טעם לבזבז זמן ומשאבים על יצירת קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת במידה והמחירים לא עולים בקנה אחד עם התקציב.
שנית, מומלץ לברר מול נציגי שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת על מבצעים והטבות מיוחדות. לא תמיד המחירים המופיעים באתר האינטרנט של החברה או באתרים אחרים אכן תואמים את המחירים של המחלקה הטלפונית. על אף האמור לעיל, נציגי מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת מוסמכים לספק הטבות מיוחדות אך עד גבול מסוים.
למידע נוסף לחץ כאן – רמי לוי תקשורת שירות לקוחות
תמיכה טכנית דרך נציגי שירות לקוחות
עוד דבר שכדאי לדעת על מחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי קשור לתמיכה טכנית. בעבר לא ניתן היה לקבל תמיכה טכנית דרך נציגי שירות טלפוניים, אולם כיום הדבר אפשרי ואף מומלץ. תמיכה טכנית דרך מוקד שירות לקוחות חוסכת זמן ומאמץ. היא מתאימה לבעלי מכשירי טלפון ניידים ולכל מי שעושה שירות במוצרי רמי לוי תקשורת. התמיכה הטכנית ניתנת ללקוח המציג פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי.
במחלקת שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת מפעילים גם אפשרות של קבלת משוב. תיבת פניות הציבור זמינה עבור לקוחות החברה או צרכנים שניסו את השירות בעבר. קיימת אפשרות לנצל את תיבת פניות הציבור על מנת להתלונן על מגוון רחב של נושאים או שירותים.