יצירת קשר עם הוט מובייל בטלפון
בחברת הוט מובייל טלפון הוא אמצעי נפוץ ליצירת קשר. לקוחות המעוניינים לקבל מידע ספציפי על תעריפי החברה יכולים ליצור קשר טלפוני עם נציגים מוסמכים. ביצירת קשר עם הוט מובייל טלפון הוא גם אמצעי להשוואה בין חבילות ומחירים.
חברת הוט מובייל עומדת לרשות הלקוחות בכל שאלה או בעיה גם בעמוד הפייסבוק, במייל, במרכזי השירות ובנקודות המכירה. מי שלא יודע היכן נמצאות נקודות המכירה מוזמן ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה. מוקד המכירות זמין בטלפון 6053* או בשיחת חינם למנויים מהמספר 053* וישירות דרך מכשיר הטלפון הנייד.
יחד עם זאת, יש לזכור כי בחברת הוט מובייל טלפון הוא לא אמצעי יצירת קשר הבא על חשבון פעולות בשירות עצמי. דווקא האפשרות לבצע פעולות בשירות עצמי היא אלטרנטיבה מומלצת עבור יצירת קשר עם הוט מובייל בטלפון. השאלה היא מהן הפעולות שניתן לבצע בשירות עצמי ומה היתרון שלהן.
מהן פעולות בשירות עצמי?
לקוח יכול לבחור ביצירת קשר עם הוט מובייל בטלפון או שירות עצמי. לקוחות הבוחרים בפעולות בשירות עצמי אינם זקוקים לנציגי שירות על מנת לבצע פעולות בסיסיות. ברשימה זו נכללות פעולות כגון עדכון פרטי קשר, צפייה בחשבוניות וגם עדכון אמצעי תשלום. בשנים האחרונות החלה חברת הוט מובייל להשקיע בפעולות בשירות עצמי ולכן ניתן כיום לבצע גם רישום או הסרת שירותים. מעבר לכך, יש הרבה לקוחות המנצלים את האופציה של פעולות בשירות עצמי לטובת תשלום חוב או הקפאת מנוי.
לסיכום, ביצירת קשר עם הוט מובייל טלפון הוא אמצעי אחד מבין ארגז כלים רחב. כל לקוח יכול לבחור את הכלים המתאימים עבורו לטובת יצירת קשר וביצוע פעולות במכשיר או בחשבון.