בחברת בזק בינלאומי טלפון המשמש לצרכים רבים
חברת התקשורת בזק בינלאומי היא דוגמא מצוינת לאופן בו ניתן להשתמש בטלפון לצרכי הלקוח. הטלפון של חברת בזק בינלאומי הוא בראש ובראשונה אמצעי יצירת קשר. בעזרת אמצעי מן הסוג הזה ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה, לקבל הצעת מחיר בתור לקוח חדש או להתעניין לגבי מבצעים והטבות. בחברת בזק בינלאומי טלפון הוא חלק בלתי נפרד מהשירות הכללי עבור לקוחות קיימים וחדשים. שנית, הטלפון הוא אמצעי לצורך מתן שירותי תמיכה.
יש מספר נושאים עיקריים בהם מספקים נציגי מחלקת שירות הלקוחות של בזק בינלאומי תמיכה. הנושא הראשון והנפוץ ביותר קשור לאינטרנט וגלישה. בנושא הזה הסוגיות הבולטות יכולות להיות שימוש בדפדפנים, נגני מדיה, חייגנים, בדיקת מהירות גלישה, דואר אלקטרוני וכלים. הנושא השני הוא שיחות בינלאומיות. בחברת בזק בינלאומי טלפון הוא אמצעי ליצירת קשר עם מוקד בינלאומי לתיאום שיחות מחו"ל. הנושא השלישי הנתמך במחלקת שירות הלקוחות של החברה הוא גיבוי. בנושא הזה מספקים ללקוח שירותים הקשורים להורדה והתקנה, מסכי תוכנה, שיתוף תיקיות ושיחזור מידע מתוך ענן.
שירותים משלימים דרך בזק בינלאומי וטלפון ללקוחות
לא ניתן להפעיל בחברת בזק בינלאומי טלפון לצרכים שונים מבלי לספק שירותים משלימים. השירותים יכולים להיות קשורים לבטיחות, אבטחה, הסבר על חשבוניות חודשיות, טפסי הוראת קבע ועוד. הדגש העיקרי הוא על הקצאת נציגי שירות המכירים את מוצרי החברה ולכן יכולים לעזור ללקוח בכל מקרה של בעיה, תקלה או התלבטות.
לסיכום, בחברת בזק בינלאומי טלפון הוא חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים מול הלקוח. הטלפון הוא אמצעי נגיש ומהיר אשר בשעות העומס משמש לטובת מתן מידע. בנוסף, תמיד ניתן לשלב בין קשר טלפוני לבין שליחת מייל.