כשעוברים דירה מחייגים אל שירות הלקוחות של חברת הוט
אם אתם עומדים בקרוב לעבור דירה, זו הזדמנות נהדרת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת הוט. חשוב מאד להבין שההמלצה לפנות אל שירות הלקוחות של הוט היא כמובן ברורה מאליה אם אתם כבר לקוחות של הוט, אבל גם אם עד היום לא הייתם לקוחות של החברה – הרי שהמעבר לדירה חדשה הוא הזדמנות גם לשקול מחדש את שירותי התקשורת שאתם מקבלים – בין אם מדובר על שירותי תקשורת בטלוויזיה, שירותים תקשורת לאינטרנט, או שירותי טלפון. בכל המקרים הללו, שירות הלקוחות של הוט יסייע לכם.
תיאום מיוחד לקראת המעבר
איך זה בעצם עובד? יוצרים קשר עם שירות הלקוחות של הוט ומציינים שאתם עוברים דירה. אם אתם לקוחות קיימים הפרוצדורה היא מהירה יחסית. במוקד יסבירו לכם איזה ציוד אתם חייבים לקחת אתכם במעבר, ויתאמו אתכם את מועד הגעתו של טכנאי לבית שלכם לאחר המעבר, בכדי שיחבר אתכם לתשתיות של הוט.
למדיע נוסף לחץ כאן – הוט שירות לקוחות
מה עושה מי שפונה אל שירות הלקוחות של הוט והוא לא לקוח קיים? כמובן שיש לציין שאתם תרצו להצטרף לחברה, אך לא חייבים להצטרף ישר. בררו מידע על החבילות השונות שהחברה מציעה לכם – בין אם אלו בטלפון, בטלוויזיה או באינטרנט. השוו מחירים מול המתחרים, ונסו לקבל מבצעים שונים. רק אם בחרתם בהם בסוף, דברו שוב עם שירות הלקוחות ותאמו הפעם תאריך שבו יגיע הטכנאי לדירה שאליה אתם עוברים.
הזדמנות מיוחדת להתחדש
אנו מציינים זאת משום שהמעבר שלכם לדירה חדשה הוא הזדמנות לשדרג ולשנות את עולמות התוכן שאתם צורכים. כמובן שאין חובה לפנות דווקא אל שירות הלקוחות של הוט ויש גם מתחרים בכל קטגוריה – אבל הרעיון הוא לזכור שאתם תמיד יכולים להרוויח מהתחרות.