אחד השירותים שחשוב מאד שתכירו, בוודאי אם אתם הבעלים או המנהלים של עסק שהולך ומתפתח, זהו השירות של מענה טלפוני לעסקים. מה בעצם כולל שירות זה? מדובר על שירות ייחודי שמותאם כאמור למגזר העסקי, ומאפשר בעצם לקבל שירותים חיצוניים של מענה טלפוני שמאפשרים לכם לחזור לאחר מכן לאנשים שפונים אליכם. נשמע קצת מסובך? בואו להבין בכמה צעדים פשוטים איך עובד העסק של מענה טלפוני לעסקים.
מענה מהיר ללקוח, וחזרה אישית שלכם
עסקים רבים צריכים להתמודד עם עשרות שיחות ביום, והם מתקשים לשכור בעצמם עשרות מוקדנים שיקבלו את כל השיחות הללו. הפתרון הוא בפניה לחברה המספקת שירות חיצוני של מענה טלפוני לעסקים. מדובר על שירות שמפעיל מוקדנים שמקבלים את השיחות עבורכם. המוקדנים לא עובדים שלכם – אלא מספקים לכם שירות חיצוני. כמובן שמי שיוצר קשר עם המוקדנים לא ידוע שהם חיצוניים לחברה. הם עצמם יגידו שהם מדברים מטעם החברה שלכם, ואתם גם תמסרו להם מראש תסריט למענה עבור הלקוחות, כך שהלקוח לא יבחין בדבר. הרעיון הוא שהלקוח יסביר מהי הבעיה או מה השירות שהוא מחפש, ההודעה תירשם ע"י המוקדנים – ותימסר ישירות לחברה שלכם. אתם תוכלו לחזור לאחר מכן ללקוחות בזמן אחר, ולספק לו את השירות שחיפש.
למי השירות יכול להתאים?
שירות חיצוני של מענה טלפוני לעסקים, יכול להתאים מאד לעסקים קטנים ובינוניים שאין להם את היכולת ואין גם טעם שיעסיקו כל הזמן מוקדנים במשרה מלאה או אפילו חלקית. במקום זה נעזרים בשירותי חיצוני במחיר נוח פי כמה, ועדיין אפשר לנהל את הקשר עם הלקוחות שלכם בצורה פשוטה למדי. השירות עצמו גם מגיע עם קו טלפון ייעודי שיוצג ללקוחות שלכם, כך שאין חשש ל"ערבוב" עם עסקים אחרים שנעזרים בשירות.