רבים מבין בעלי העסקים בוחרים להשתמש בשירותי מענה טלפוני כגיבוי. באופן עקרוני, מטרת השירות היא לספק לעובדי העסק הזדמנות להתרכז בעבודתם ולהימנע מבזבוז זמן על מענה טלפוני ללקוחות. יחד עם זאת, השירות ניתן על ידי צוות מקצועי ובעזרת מענה אנושי ואדיב ניתן לייצר רושם ראשוני חיובי. השירות חוסך בעלויות מיותרות בכוח אדם ויש לו משמעות שיווקית אדירה עבור העסק.
שירותי מענה הטלפוני מהווים גיבוי למקרים בהם שירותי המזכירות הקבועים אינם זמינים. חגים, שבתות או ימי חופשה אחרים לא חייבים למנוע שמירה על קשר מול הלקוחות. הפעלת מענה טלפוני דרך חברה חיצונית מתבצעת במהירות והיא מציעה גיבוי יעיל ובטוח. בנוסף, הגיבוי במענה העסקי ניתן בחלק מהמקרים גם לשירות לקוחות רגיל וגם לתמיכה טכנית.
מוקד הזמנות ומבצעי מכירות מיוחדים
מענה טלפוני הניתן על ידי חברות מקצועיות משמש בתור מוקד הזמנות למוצרים ושירותים. המענה פועל מחוץ לחברה או לעסק, אך הנציגים הטלפוניים מכירים היטב את המוצרים ולכן מתאימים בתור גיבוי לקמפיינים פרסומיים, מבצעי מכירות וקווים שיווקיים. הגיבוי מונע אובדן של לקוחות פוטנציאליים והוא קריטי עבור יצירת בידול מול המתחרים. מבחינת בעלי העסק, השאיפה היא להשתמש כמה שיותר בשירותי מענה טלפוני גם בתור מוקד הזמנות באמצעות כרטיס אשראי.
השירות של מוקד עסקי ניתנים מחוץ לשעות העבודה הרגילות ובסופי שבוע באמצעות הפניית שיחות. את ההפנייה אפשר לבצע לכל טלפון רגיל או סלולרי, לבחירתו של המנהל או בעל העסק. מעבר לכך, המענה זמין במצבי עומס במהלך שעות העבודה, כאשר קו הטלפון הראשי תפוס או כשאין מענה.
לסיכום, מענה עסקי בטלפון מציע שירות הרבה יותר רחב מכפי שנהוג לחשוב. כדאי לנצל את השירות הזה ולהשתמש בו כדי לחסוך בהוצאות.