השירות אותו נותן העסק ללקוחות שלו יקבע האם העסק יצליח או ייפול. משפט זה הוא וודאי בעידן של היום. אם בעבר (לפני כ- 30 שנה) יכלו בעלי העסקים להיות רגועים שהלקוחות יגיעו אליהם כי הם צריכים אותם, היום הם צריכים לתת מענה של שירות לקוחות מצוין. הלקוחות מצפים היום לקבל מענה מהיר, יעיל ובשעות רבות יותר מבעבר. העסק יכול לבצע את כל אלו אם הוא עושה שימוש במוקד שירות לטובת הלקוחות שלו.
מענה מהיר
מוקד שירות יכול להיות פתוח גם כשהעסק סגור. יותר מכך, בעל העסק יכול לישון ויהיה לו מוקד שירות אשר מטפל בענייניו. כל בעל עסק יוכל לקבוע באלו שעות הוא רוצה לתת מענה ללקוחות שלו והיתרון הגדול ביותר הוא שאין לו חובה להיות נוכח על מנת לתת את השירות. בעל העסק יכול לתת שירות מהיר על ידי אנשי מקצוע שעובדים במוקד.
שירות יעיל
לכל עסק יש צורך שונה והשירות של כל אחד מהעסקים הוא יחיד ומיוחד. מוקד שירות נותן לכל לקוח את השירות הטוב ביותר לו הוא מצפה. העסק יכול להגדיר מה הוא רוצה מהמוקד, חלק יקחו הודעות מלקוחות, חלק יתנו מענה של ממש. אין זה משנה מה העסק רוצה, המוקד יבצע זאת ביעילות הגבוהה ביותר.
שירות בכל שעה
התרבות היום גורמת ללקוחות להיזכר בשעות שונות שהם זקוקים למענה. יש שרוצים לקבל מענה מוקדם בבוקר ויש שנזכרים באמצע הלילה שיש להם צורך בשירות של העסק. כמובן, עסק לא יכול להיות זמין ללקוחות שלו 24 שעות ביממה, אך מוקד שירות יכול להיות זמין תמיד, גם כשהעסק סגור ואם יש צורך בכך אז אפילו בימי חג.