הפעלת שירות מענה טלפוני נעשית בפשטות ובקלות, באמצעות אלטרנטיבת הפניית השיחה מקו הטלפון המדובר אל מוקד הנציגים. כבר מאותו רגע בו תבוצע הפניית השיחה, יחל השירות לעבוד במלואו, ללא כחל וסרק. חברת מענה טלפוני מציעה לכם גם שירותי מיקור חוץ – במידה והנכם מעוניינים להשתמש בשירותי המענה האנושי של חברה מסוימת, תשלמו מדי חודש סכום קבוע עבור שירות מלא, על פי בקשתכם ורצונכם. השירות הזה שווה ערך להעסקת כמה מזכירות בו זמנית – עובדה זו תגרום לכם לחיסכון של עד כמה עשרות אלפי שקלים בחודש, ממש משתלם וכדאי לכם. מעבר לחיסכון הבלתי יסולא בכסף, שלא הולך ברגל כלל וכלל, מדובר כאן גם בחיסכון של כוח אדם וניהולו, ביחסי עובד מעביד – עניין אשר הוא כשלעצמו דורש הרבה משאבים. במשרדים קטנים, אשר מעסיקים עד עשרה עובדים לערך באופן קבוע, בוודאי תעדיפו כמה שיותר לחסוך במשאבים הללו.
מדוע כדאי לבחור בשירות של מענה טלפוני?
הרבה מן הלקוחות אשר מתקשרים למוקדי שירות, מראש כבר מכינים את עצמם נפשית לכדי המתנה ארוכה ומייגעת עד שייענו בידי נציג שירות. אך הם מתפלאים כאשר המתנה זו מתקצרת להפליא ומעבר לקו עונה להם נציג שירות אדיב ומנומס במסגרת שירותיו של המוקד הטלפוני. על מנת להעניק ללקוחות שלכם את השירות היעיל והאפקטיבי, אתם צריכים עובדים מיומנים ויעילים, תשתיות ומשרדים גדולים. ההוצאות עבור התשתיות, המשרדים הגדולים והעובדים הן רבות מדי עבור עסקים חרף רצונם הכנה להעניק ללקוחות שלהם שירות יעיל ומהיר.
כל נציג שירות יסכים שיש שעות יותר עמוסות במוקד ויש שעות שהן הרבה פחות עמוסות. ברוב הימים העומס הוא בעיקר בבוקר ובשעות אחר הצהרים, בשעות העומס ובשעות סגירת המוקד הטלפוני השיחות שלא נענות יועברו באופן אוטומטי אל מוקד מענה טלפוני נוסף במיקור חוץ, שיספק מענה לא פחות טוב כך רמת השירות נשמרת והלקוחות מרוצים.