בחינות חוזרות של מבחן ה-gmat
ישנו זמן מסוים בחייו של כל תלמיד המבקש להתמודד על מקום במוסד לימודים גבוה, שבו הוא שואל את עצמו האם הציון בבחינת ה-gmat שקיבל גבוה מספיק או שמא עליו לחזור על המבחן שנית.
ישנה תיאוריה קלאסית הטוענת כי על אף לקיחת קורס gmat בלימוד עצמי, ביצוע בחינות רבות יוביל לנקודה שבה למאמץ שמושקע יהיו השלכות שליליות.
ייתכן כי התלמיד יקבל תוצאות גבוהות יותר בין מבחן למבחן, אולם ישנו גבול שבו למספר הפעמים שבו בוצעה בחינת ה-gmat יהיה משקל חשוב בקבלת התלמיד למוסד ההשכלה המבוקש.
בעוד שחלק עשויים לטעון כי יש להקל על התלמיד אשר מראה נחישות ומבצע את המבחן מספר רב של פעמים (זאת, בהתחשב בעובדה שגם עבר קורס gmat בלימוד עצמי), אחרים ידגישו כי לשיטתם המועמד התמקד בחלקים מסוימים בבחינה ללא חשיבה על נושאים אחרים. בעוד שלתוצאה של מבחן זה יש משמעות טכנית בהערכת יכולתו האקדמית של התלמיד, אין היא מנבאת יכולות תקשורת או מיומנויות עסקיות אשר יידרשו מהמועמד בעתיד.
ניתן לכלול מספר מצבים ראויים לביצוע מבחן נוסף, ביניהם: חולשה מסוימת בפרופיל הכללי אשר ציון גבוה יותר במבחן יחפה עליה, זמן עודף אשר ניתן לנצלו ללמידה אינטנסיבית ועמוקה יותר וכן בקשה של המוסד עצמו להצגת ציון גבוה יותר מהמועמד.
ראוי להדגיש בהקשר זה את אופציית קורס gmat בלימוד עצמי, אשר עשוי למנוע מצבים של לקיחת המבחן מספר פעמים, עקב אופיו המיוחד של הקורס.
קורס gmat בלימוד עצמי מעניק יכולות להתמודד עם כלל חלקי הבחינה, ומותאם אישית לתלמיד בהתאם לאופי לימודיו וליכולותיו הכלליות. הקורס מעניק לתלמידים את הכלים החדשניים ביותר והטובים ביותר להתנהל הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטלית בעת הבחינה.