המשמעות של מענה טלפוני היא שהלקוחות של העסק יכולים לקבל או למסור מידע. בתהליך התקשורת שבין העסק לבין הלקוח, התפקיד של המענה הטלפוני הוא לשמש בתור פלטפורמה להעברה של המסר. כאשר המסר עובר בצורה יעילה בין הצדדים השונים שמעורבים בתהליך התקשורת, יש סיכוי גבוה יותר לכך שהלקוחות יהיו מרוצים. כאשר הלקוחות מרוצים, לעסק יש סיכוי טוב להתפתח ולהמשיך למשוך אליו עוד לקוחות חדשים.
למידע נוסף על מענה טלפוני לחץ כאן.
עם זאת, קיימים סוגים שונים של מענה טלפוני אותו העסק יכול להציע לקהל הלקוחות שלו. על קצה המזלג, ניתן להזכיר למשל את ההבדל בין מענה טלפוני ממוחשב ואוטומטי לבין מענה טלפוני אנושי. אז בעוד מענה טלפוני ממוחשב נחשב יעיל כי הוא לכאורה זמין מסביב לשעון, דווקא מענה טלפוני אנושי מגלם בתוכו רשימה ארוכה יותר של יתרונות.
מה היתרונות של מענה טלפוני אנושי?
מענה אנושי הוא בדיוק מה שבעלי עסקים צריכים על מנת לשמור על קשר טוב עם הלקוחות שלהם. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם העסק ובצד השני הם מקבלים מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב, הם מרגישים שמתייחסים אליהם ברצינות. יתרה על כך, לנציגים של מענה טלפוני אנושי יש סיכוי גבוה יותר לפתור את הבעיה של הלקוחות לעומת מענה טלפוני ממוחשב ואוטומטי.
במילים אחרות, כל היתרונות לכאורה של מענה טלפוני ממוחשב הופכים לחסרונות אם משווים אותו בצורה אובייקטיבית למענה טלפוני אנושי. בעידן שבו לבעלי עסקים אין עוד הזדמנות להותיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שלהם, מענה טלפוני אנושי בהחלט יכול לעשות את ההבדל. למזלם של בעלי עסקים, הם יכולים לקבל מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ ובלי לחרוג ממסגרת התקציב.