הדור הבא של מענה אנושי לעסקים כבר מאפשר להם להציע את השירות הזה לקהל הלקוחות שלהם באופן מיידי. אם בעבר בעלי עסקים היו צריכים לגדול, לצמוח ובעיקר להשקיע מאות אלפי שקלים בגיוס עובדים והכשרתם בתוך מחלקת שירות הלקוחות, הרי שכיום ניתן להשיג מענה אנושי לעסקים בהתראה מיידית ובמודל של מיקור חוץ. אם משתמשים במודל של מיקור חוץ, בעלי עסקים קטנים מיישרים קו עם העסקים הגדולים ובחלק מהתחומים אפילו מקבלים עדיפות על החברות הגדולות בעולם.
למידע נוסף על מענה אנושי לעסקים לחץ כאן.
במילים אחרות, מה שכדאי לדעת על מענה אנושי לעסקים הוא שכבר לא מדובר על פריבילגיה של תאגידים בלבד. אמנם חברות גדולות עדיין מפעילות מוקד אנושי משל עצמן, אבל השירות שאותו ניתן לקבל במסגרת מענה אנושי לעסקים במודל מיקור חוץ הוא לא פחות איכותי. במובן מסוים, מיקור חוץ על מענה אנושי לעסקים מעניק להם גמישות שלא הייתה קיימת פעם.
למה להשתמש בשירות של מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ?
מודל של מיקור חוץ קודם כל משחרר בעלי עסקים מאחריות מעסיק כזו או אחרת כלפי קהל היעד והלקוחות שלהם. במקום לגייס את כוח האדם ואז גם לשלם המון כסף על התפעול השוטף של הבירוקרטיה והניירת, ניתן להרוויח את היתרונות של מענה אנושי לעסקים באופן שלא מחייב נטילת אחריות מן הסוג הזה.
חוץ מזה, רמת הביצוע בשירות של מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ היא גבוהה ובלתי מתפשרת. כאשר חברה מציעה את השירות של מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ, רמת המקצועיות של הנציגים היא למעשה המוצר שלה. לכן, חברה שמספקת שירות כזה תחרוט על דגלה זמינות ואמינות.