מענה אוטומטי הפך בשנים האחרונות לפתרון השכיח ביותר עבור בעלי עסקים שרוצים לאפשר ללקוחות שלהם ליצור קשר טלפוני. עם זאת, מסתבר שלמענה האוטומטי יש המון מגבלות. מענה מן הסוג הזה אמנם מאפשר לחסוך בהוצאות והוא גם יכול להיות פעיל מסביב לשעון במשך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע, אך הוא עדיין פחות עדיף בהשוואה לאופציה של מענה אנושי לעסקים.
מענה אנושי לעסקים הוא פתרון אידיאלי בגלל כמה סיבות. קודם כל, רוב הלקוחות מעדיפים ליצור קשר עם בית העסק ולקבל בצד השני מענה אנושי ולא ממוחשב. יתרה על כך, קל יותר לשמר לקוחות או לשכנע אנשים לנסות את המוצר או את השירות באמצעות בני אדם ולא בעזרת מענה אוטומטי וממוחשב.
מעבר לכך, מענה אנושי לעסקים מאפשר להם לגדול, לצמוח ואף לייצר יתרון מול המתחרים. דווקא היום, מענה אנושי לעסקים הוא בדיוק מה שנדרש על מנת להציע לקהל הלקוחות ערך מוסף שלאחר מכן מתורגם גם לרווחים והצלחה.
איך בוחרים שירות של מענה אנושי לעסקים?
החדשות הטובות הן שבעלי עסקים אפילו כבר לא חייבים להקים בעצמם את המוקד האנושי שייקח אחריות על המענה. במקום זה, ניתן להשתמש בשירות של מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ. המשמעות היא שבעלי עסקים משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש – ותמורתו הם מקבלים מענה אנושי שזמין עבור הלקוחות שלהם מתי שהם צריכים.
במילים אחרות, מענה אנושי לעסקים במודל של מיקור חוץ פותר את הבעיה. הוא גם כן משתלם, יעיל וזמין וניתן לשלב אותו בעסקים גדולים או קטנים. בגלל שאין הוצאות הקמה, מיקור חוץ הוא הפתרון עבור מענה אנושי.